A Google+ amióta létezik, keresi a helyét a közösségi térben. Nyilatkoztak róla sok mindent, hogy mire is való, ill. évek óta folyamatosan temetik.

Ez utóbbival szemben a tegnapi napon került ki egy poszt az Official Google Blog lapjaira, miszerint teljesen megújították (igen, nem majd valamikor, hanem már kint van) a felületet, ráadásul egyszerre minden platformon, a konzisztencia jegyében.

Íme az új Google+

Mi is történt

Egyrészt hosszas megfigyeléseket végeztek a google+ felhasználásával kapcsolatban, aminek az lett az eredménye, hogy a közösségek és a gyűjtemények lett a két fókusz pont. Sokkal inkább a közös érdeklődés kovácsolta össze az embereket, mint a meglévő ismerettségek. Ezeket szeretik az emberek itt, viszont eddig nem ez a két funkció nem is volt előtérbe tolva. Most változtattak is ezen, sokkal könnyebben érheted el ezeket a funkciókat. Lényegében ez egy nagyon jól átgondolt lépés volt és én is üdvözöltem a kezdeményezést. Lévén én is leginkább ezt a két funkciót szoktam használni, ill. a 2-3 kedvenc köreimből összeállított hírfolyamokat.

Me4gújult a Google+
Pár mozdulattal el tudod mostantól érni ezeket a funkciókat és mehet a böngészés. Szuper!

Frissített design

Az átrendezés mellett kicsit többet kapott a Google+ is a most már általános Google féle designból. Maga a felület is beszédesebb lett, a színek használata is konzekvensen követte le az eddigi finom módosításokat.

Ha a Gyűjteményeidet nézed, akkor már kék szín dominál, a közösségeknél zöld, amúgy pedig maradt a jól bevált piros.

A profilodon is megjelentek a szép nagy, csempés ikonok, amik a saját gyűjteményeidet mutatják be.

Az, hogy szebb lett-e döntsd el, de mindenképp egységesebb lett.

Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy ez a funkció folyamatosan kerül kiszórásra és nem is aktiválódik azonnal, csak ha szeretnéd, ehhez majd a megjelenő “Let’s go” feliratot kell lekattintani. Sőt, ha nem tetszik, akkor vissza is tudsz váltani a régebbi verzióra majd. De hát miért is akarnál… tényleg jobb lett.

Ha már kipróbáltad, akkor írd meg a véleményed! Addig is szép napot.

Digitális marketing stratéga vagyok, a LeadFlow Consulting társalapítója.
Szakterületem a tartalommarketing, annak minden leágazása és a keresőoptimalizálás.
Elsődlegesen e-kereskedelmi oldalak technikai és tartalmi optimalizálásával, illetve tartalomalapú marketing kampányok megvalósításával foglalkozok.
Mottóm: “Nyújts kiváló tartalmat és érdemeld ki a jogot, hogy promótáld a termékedet!” – Guy Kawasaki

Ha van esetleg kérdésed, akkor az alábbi csatornákon megtalálsz.