Az Oldalról

The Coffee Break

Egy kávé szünet. Ennyi időt szeretnénk, ha rendszeresen az oldalra szánnál, hogy elolvass egy hasznos cikket, érdekes tartalmat az oldalon.

Alapvető célunk, hogy a produktivitás (GTD – Getting Things Done), tartalommarketing, keresőoptimalizálás, vagy közösségi média témákban megosszuk tapasztalatainkat, vagy meglátásainkat.

 

Szerzőink

 

Tóth-Czere Péter


Digitális marketinggel, tartalommarketing és SEO-val foglalkozok elsődlegesen. Emellett productivity trainer és GTD hívő vagyok.Digitális marketing stratéga vagyok, a LeadFlow Consulting társalapítója.
Szakterületem a tartalommarketing, annak minden leágazása és a keresőoptimalizálás.
Elsődlegesen e-kereskedelmi oldalak technikai és tartalmi optimalizálásával, illetve tartalomalapú marketing kampányok megvalósításával foglalkozok.

Mottóm: “Nyújts kiváló tartalmat és érdemeld ki a jogot, hogy promótáld a termékedet!” – Guy Kawasaki

Mint a produktív munkavégzés megszállottja, productivity trainerként is tevékenykedek, valamint itt a blogon is rendszeresen írok vagy produktivitás, vagy GTD témakörben.

Az Evernote saját képzése utána Evernote Certified Consultant certificate szerezhetőEvernote Certified Consultant-ként mindemellett segítek magán és céges ügyfeleimnek, hogy hatékonyabban és professzionálisabban kezeljék folyamataikat, adatbázisaikat és jegyzeteiket.

Állandó szerzőként a tartalommarketing.hu blogon írok még.

Ha van esetleg kérdésed, akkor az alábbi csatornákon megtalálsz.

LinkedInTwitterGooglePlus – Instagram

Vagy írj emailt a peter @ leadflow . hu mail címre.

 

Rátz Tibor

Ratz-TiborA Közösségi Média a mai napig emlékezetes módon jelent meg az életemben. Évekig ellenáltam a Facebook csábításának, de egy hideg téli estén megnéztem a The Social Network c. filmet, ami annyira mély nyomot hagyott bennem, hogy egyből átnyergeltem az online világba. Először a Telenornál kialakítottam a közösségi médiával foglalkozó ügyfélszolgálati csapatot, majd ugyanitt a teljes közösségi kommunikációval kezdtem el foglalkozni. Célom, hogy megértsem és átlássam a teljes social lábat, a kampány tervezéstől az ügyfél kiszolgáláson át, egészen a partnerekkel kötött együttműködési megállapodásokig.

LinkedInTwitterGooglePlus